Friday, March 19, 2010

je to tady!!!


Než vysvětlím, co je tady, ráda bych z celého srdce poděkovala Julovi z Olomouce, který se momentálně toulá po Indii a uživá si svého snu - nebot´ právě díky němu se splnil i ten můj:-))a to dnes:-)
V dětství jsem to psala Ježíškovi na lístek a ten pečlivě šoupla za okno a doufala, že pod stromečkem ho najdu..ale nikdy tam nebyl. K narozeninám jsem si taky nepřála nikdy nic před ním, přestože už dobrých deset let to ani nevyslovuju..páč by se smáli:-))Však to všeci známe..takovej ten sen co víte, že je velkej, že je váš a jednou se splní..jen nevíte kdy a jak...
a ted´ je to tady:-) jojo, možná někdo z vás už tuší. Je tady, živej, krásnej, bílej a můj..alespoň po tu dobu, co tady jsem já:-) Dnes jsme rejdili po pastvině a je to sprintér.to je for sure:-) a protože tento pocit nejde popsat, tak vám všem jen chci říct, máte-li taky nějaký velký přání..tak při první příležitosti do toho jděte! chich..foto na rajceti

Hola Espana!

Hoy pasó una cosa, que tengo que deciros...mi sueno de la vida se cumplió..ni sé escribir lo..escrivo y borro..escrivo y borro:-) pues...desde pequena lo he deseado...y el momento vino hoy mismo:-)
Tengo mi cavallo:-) si, es asi...un cavallo blanco..un padrote...que corre como loco...antes corría carreras..y ahora es mazito como un gato...y majo, majito es! Si teneis un sueno..grande, pequeno..real, surreal..da igual:-) si lo quereis mucho, se va realizar:-)..foto en sususenka.rajce.net

3 comments: