Sunday, March 14, 2010

el amor puro


Mám nového kamaráda, teda kamarádku:-) je hravá a jestli mi neuteče, to se teprve uvidí..zatím si ji vydržuju na svých tvarohových koláčcích...popravdě už jí "spadly" taky dve empanády..ale to je vše!Téda kromě těch masových kuliček..ale to je fakt vše..jinak je před domem jistě z čisté lásky.

Hola a Espana! Quiero comunicar os, que tengo una nueva amiga aca! Ella me adora a mí y yo adoro a ella...pero la verdad es que su sentimiento viene de la tripa:-)a ver si se quedará cuando se me acaben las empanadas:-))
(más fotos de la escuela + mi piso y la perrita en sususenka.rajce.net)

2 comments:

  1. no tak ale pred barakem ju nechavas :( a vodu si ji dala??

    ReplyDelete
  2. vodu nechtěla a domů se mi ji nepodařilo nalákat..zdá se, že už ju párkrát vykopli. se bojí dovnitř..ale ted jsem ji úspěšně dostala napůl dveří..nalákala na koláček, jak jinak:-)

    ReplyDelete