Wednesday, March 10, 2010

Bon soir, Paris..



Hodina rezervy k prestupu v Paříži se ukázala být málo...Air France odkoukala některé manýry Českých drah..a tak měla tradičních min.60 minutek skluz už v Praze. Chvíli to vypadalo, že ještě jeden večer toulnu Prahou...vyslechla jsem si výklad toho jak jednat, až mi to uletí a že to vlastně nejde stihnout, ale nakonec jsem se rozhodla vyrazit na štaci a hurá do Paříže. S dalsimi dvěma, co to nemohli stihnout jsme se domluvili na schůzku v hotelovém baru na pařížském letišti, sotva letadlo dosedlo jsme protestne zacali balit, utáhla jsem tkaničky, nasadila potničky:-)), start - nízký..letušák mi jen tiše pošeptal: " Run!" a tak jsem běžela...a běžela...z terminálu na terminál..ono 4 minuty na přesun je dost málo:-)...při slalomu na check-in mezi nataženými pásy a sloupovím už fandili všichni kolem..a fandili...ale - "boarding closed" me cekalo. A tak jsem tam stála, vydýchávala svůj osobák a mrkala a vysvětlovala..až jsem si vymrkala přístup do letadla..."Au revoir,rodinko,přátelé, jejich přítelkyně a přítelové, pozemšťané i mimozemští:-)"

No comments:

Post a Comment