Wednesday, June 9, 2010

jé, volby! jé, město! jé, sklíčko!"


Jsem zodpovědná. Na volby jsem vyrazila na ambasádu do Buenos Aíres. Jela jsem volit a taky do komise. No jo, jela jsem ze vsi do města, do štadtu, do štrýtu...to byla událost:-)
Účast voličů nebyla nijak závratná, ale to nikdo ani nečekal. Ono nakonec když o tom tak přemýšlímm je dost šílený i to, že lidi, kteří v ČR nežili a nikdy žít nebudou, mohou svými hlasy ovlivňovat dění tam kdesi daleko...Čech nečech.( Ale na druhou stranu, za naše výsledky se nemusíme stydět...to ne.)Někteří krajané se na tuto událost patřičně vymódili - oblek, kravata pečlivě uvázaná a hurá na volby.

Když už bylo sečteno a rozhodnuto, vyrazila jsem do toho "štrýtu". Když žijete v Paraguay (a není to v Asunción), tak musíte využít každou příležitost koupě. A tak jsem poznala nový vjem - chuť kupovat a kupovat...najednou je tolik barviček, věciček, prkotinek kolem a já mám pocit, že potřebuju vše. Přebrala jsem na sebe Evčin úděl, a tak už za prvních 20 minut shopping šílenství, jsem promoklá na kost...leje a leje. V prvním sportu se sápu na suché oblečení a odcházím suchá a spokojená do deště. Jojo, nakupovat není žádný med:-)Při svém průzkumu zjišťuju, že letos se prostě rovný gatě nešijou, protože to není "in"...letos je vše rajťácký, je to moderní, tak kupuj, drž hubu a krok...ale já vzdoruju, hledám, hledám, hledám...a nakonec odhazuju vzdor a svorně kupuju co je. Koně mám, tak co by ne.
Buenos Aíres je krásný město. Teda, upřímě nevím, jak moc jsem ovlivněná izolací v Paraguay a nakolik je opravdu Buenos tak úžasný. Chvílemi jsem si připadala asi jako indián, kterému se poprvé dostalo do ruky třpitivé barevné skličko a zrcadlo..."jůůů"

No comments:

Post a Comment