Thursday, May 20, 2010

tím vším čím jsem byla, tím jsem byla ráda...


Nazdárek všem,

zdrávím z Coronel Bogado. Přišla zima(teda prý teprve přijde, ale mě už zima je)...nejvíc neuvěřitelný na célé této zimě je, že Evka v Anglii má teplo, přestože vždycky prší kde se mihne Evka! Něco se rozbilo!
Žáků v Coronel Bogadu nápadně ubylo, blíží se Den imigrantů, kde se bude vařit a hostit, a tak na češtinu nemá zjevně málokdo pomyšlení, schůzuje se a schůzuje. Sušenka se do toho kulinaření taky přidá svým dílem a otevře český stánek, už teď kuje, co jim navaří, nebo že jim zavaří. Přijímám nápady na české kulinářské speciality:-)

Jinak řádí chřipka a já klasicky vychytávám všecka zvířátka:-)Samoléčba to jistí, páč o úrovni lékařů tady mám značný pochybnosti:-)Mému doktorskému umění je podrobena taky "moje" fenka z ulice - Lola, které trpělivě už týden píchám antibiotika (člověk se naučí ledačemu, když musí), páč měla zápal plic a jak už to tak u psů z ulice bývá, odešla a 2 dny jsem ji neviděla. Dnes ale zase štěkala před domem a je jasný, že je z toho venku...a tak si musím blahopřát a vzhledem k tomu, že slečinka(moje sestřenice) mi dnes oznámila, že její mimčo bude taky Jamka, tak otvírám na oslavu láhev červenýho.

Týdny běží jeden za druhým jak husičky, jedna, druhá, jedna druhá...až mi to občas dává zabrat...
Víkendy bajky a krajinky...takže přidávám fota na rajce:-)tak to zkoukněte, jak to tady vlastně vypadá a komu to nestačí takto, tak ať kouká přijet:-) čai, J

No comments:

Post a Comment