Friday, May 7, 2010

gumové žabky

Spojízdnila jsem ohřívač teplé vody o jehož účelu jsem tady ještě před měsícem dumala. To víte, taky tu mají zimu. Opravu "vytuněné" sprchy, která při dotyku dává povzbuzující elektrické šoky, jsem po zkušenosti s opravou lampičky, která způsobila můj rychlopřesun vzduchem z pokoje do třídy, raději přenechala muži svému oboru znalému = elektrikáři. Jaké ale bylo udivení, když mi dnes pan elektrikář po 5ti minutovém zákroku sdělil, že teď už je vše v pořádku. Po chvíli vyptávání jsem se v podstatě dozvěděla, že ten spodní, kovový kohoutek už neprobíjí, ale ten plastový nahoře jo a že je to "normal"...abych byla přesná = abajo - mortal, arriba = normal:-) No, v podstatě, když si pořídím gumové žabky a budu se sprchovat výhradně v nich, tak už nebudu já ten vodič mezi sprchou a zemí a mělo by to být vše v pořádku:-)
Jó, elektrika...lekce proudem v Paraguay jsou poměrně tvrdé, ta oslední(nepočítám-li sprchu) byla obzvláště poučná. Adaptéry jsou "made in China", jako ostatně skoro vše na tomto světě,ale tyto jsou fakt exklusivní - se vším všudy a v určitém úhlu i fungují...ale především nacpat do nich přípojku vyžaduje dost znalosti a především - síly...a tak se stane, že ne všechny elektrické aparáty jsou správně připojeny a prostě jsem dostala takovou šupu, že se mi div nezježily pačesy na hlavě. Brněla jsem jako zastara...už jsem skoro i zavoněla, myslím:-)Už se to nebude opakovat...

No comments:

Post a Comment