Thursday, April 22, 2010

important message!



„Mňau“
Po čase zdravím…no né, že by se nic nedělo…ale to víte, jak se člověk zažije, přijde mu vše tak všední, že má pocit, že není co sdělovat
Dnešek byl nevšední, mám pocit, že vám něco přece jen sdělím.
Noc byla perná…ne, že bych někde šoumenila, naopak, zalezla jsem pod moskytiéru už po 10 hodině! Ale hromy a blesky nedaly mi spát!!! Ráno jsem si ověřila, že je fakt ráno…no jo, nebylo to poznat…černočerná tma. A déšť, hromy a blesky…zašla jsem tedy naproti do krámu, koupila čerstvé „ chipas“ a očekávala Evku…mou nejoblíbenější rosničku, která nikdy neklame. (když se přiblíží, bude sněžit na pláži a nebude sníh na horách)
Déšť stále neustává, prádlo se v něm pere už víc než 30 hodin a účast na výuce byla tuze nevalná…upozornili mě, že když tu prší, je vše jinak…stručně řečeno – když prší, tak se nic neděje, nic se nedělá a nikam se nechodí.
Proto jsem vybrala tento den pro zanechání této dlouho zamlčené a v budoucnu jistě opakované, veledůležité zprávy pro ty, kdo …... „MŇAU“
A já si brousím zoubky na zítra..páč určitě, ale určitě přestane pršet! Vyschne mi hamaka a ranní tereré bude o5 venku!

No comments:

Post a Comment